
Wat zijn de openingsuren?
Er wordt uitsluitend op afspraak gewerkt. Hierdoor kan ik beter tegemoet komen aan de wensen van de klant en kan ik mijn worklife balans beter bewaren.
Ik ben hoofdzakelijk beschikbaar van maandag t.e.m. vrijdag van 7u30 t.e.m. 22u00. Dit steeds na afspraak, aangezien ik af en toe afspraken buitenshuis heb. Tijdens het weekend ben ik bereikbaar tussen 10u00 en 20u00.
Soms kan er in het weekend ook strijk binnengebracht worden. Er kan niet verwacht worden dat ik elk weekend beschikbaar ben. Wanneer u de strijk op donderdag of vrijdag binnen brengt, bestaat de kans dat u deze pas maandag terug kan komen ophalen.
Hoe neem ik het beste contact op?
U kan mij het beste bereiken via whatsapp of sms. Bellen kan ook, maar ik ben niet altijd telefonisch te bereiken.
Wat als ik een afspraak heb en die niet kan nakomen?
Er kan altijd iets tussen komen, alle begrip daarvoor. U dient wel tijdig te verwittigen. Niemand zit graag voor niets te wachten, ook ik niet.
Hoe lang duurt het voor de strijk klaar is?
Ik streef er steeds naar om de strijk zo snel mogelijk af te werken. Dit gebeurt altijd in onderling overleg.
Echter, kwaliteit primeert bij mij. Daarom promoot ik liever niet: "binnen de 24 uur klaar". Veel hangt af van het moment, de hoeveelheid en moeilijkheidsgraad van de strijk die u binnenbrengt.
Het gebeurt soms dat u de strijk 's morgens binnenbrengt, en 's avonds weer kan ophalen. De maximum duurtijd bedraagt 3 dagen, dit is uitzonderlijk, het gaat dan meestal om grote hoeveelheden.
Hoe gebeurt de betaling?
Wanneer de betaling via dienstencheques gebeurt, krijgt u een mail met het aantal gestreken dienstencheques. Dit wordt na een aantal dagen uit uw elektronische portefeuille bij Pluxee gehaald. Er worden geen extra kosten aangerekend.
Wanneer de betaling via Ring Twice gebeurt, krijgt u betalingsinstructies (overschrijving) via Ring Twice. Dit gebeurt nadat ik doorgaf hoeveel minuten ik heb gestreken.
60 minuten strijken = 1 dienstencheque. Resterende minuten worden genoteerd en de volgende keer eerst opgebruikt, alvorens er een nieuwe dienstencheque wordt aangerekend.
Is mijn kleding verzekerd bij eventuele schade?
Jouw kleding is zeker en vast verzekerd tegen eventuele schade. Er wordt gewerkt met een speciaal strijkijzer. Hierdoor kan het geen stoffen of prints beschadigen. Moest er toch enige schade zijn, dan kan u dit zeker melden.
Komt mijn strijk zonder geurhinder terug?
Er wordt niet gerookt en er zijn geen huisdieren aanwezig in de ruimte waar uw strijk wordt gedaan/bewaard.
Vervoer van strijk
Kan u de strijk (tijdelijk) moeilijk brengen en ophalen? Dan mag u mij contacteren en dan probeer ik een oplossing te vinden. Dit kan bvb. bij ouderdom, invaliditeit, een operatie,...
Wassen van wasgoed
Wilt u graag dat uw wasgoed hier gewassen wordt? Neem dan contact op met mij en dan bekijken we de mogelijkheden.
Maak jouw eigen website met JouwWeb