Wat zijn de openingsuren?
Er wordt uitsluitend op afspraak gewerkt. Hierdoor kan ik beter tegemoet komen aan de wensen van de klant en kan ik mijn work-life balans beter bewaren.
maandag: 7u00 tot 22u00
dinsdag: 7u00 tot 22u00
woensdag: 7u00 tot 19u30
donderdag: 7u00 tot 18u30 en van 20u30 tot 21u30
vrijdag: 7u00 tot 16u00
zaterdag: uitzonderlijk mogelijk
zondag: tussen 17u00 en 22u00
Afspraken buiten deze uren mogen altijd aangevraagd worden, maar zijn enkel mogelijk indien mijn agenda dit toelaat.
Hoe neem ik het beste contact op?
U kan mij het beste bereiken via whatsapp of sms. Bellen kan ook, maar ik ben niet altijd telefonisch te bereiken.
Wat als ik een afspraak heb en die niet kan nakomen?
Er kan altijd iets tussen komen, alle begrip daarvoor. U dient wel tijdig te verwittigen. Niemand zit graag voor niets te wachten, ook ik niet.
Hoe lang duurt het voor de strijk klaar is?
De termijn waarop de binnengebrachte strijk klaar is om op te halen, loopt spijtig genoeg meer en meer op omdat het strijkpunt volzet is en omdat er soms zeer grote hoeveelheden strijk worden binnengebracht.
De strijk wordt in deze volgorde verwerkt:
- mensen met wie vaste afspraken zijn gemaakt over op welke dag ze strijk binnenbrengen en op welke dag ze strijk terug komen ophalen. (Zij kennen dus hun termijn op voorhand = elke week hetzelfde)
- mensen die minstens 2 dagen op voorhand een afspraak maken (geschatte termijn van 1 à 2 werkdagen)
- mensen die wekelijks strijk brengen op een variabele dag (geschatte termijn van 1 à 3 werkdagen)
- mensen die om de 14 dagen strijk brengen op een variabele dag (geschatte termijn van 1 à 3 werkdagen)
- mensen die om de 3, 4 of 5 weken strijk binnenbrengen OF mensen die grote hoeveelheden strijk binnenbrengen = >30 stuks. (geschatte termijn van 2 à 7 werkdagen)
- mensen die af en toe eens strijk binnenbrengen (termijn afhankelijk van de hoeveelheid strijk)
Verder worden dan eerst de kleine tot normale hoeveelheden gestreken omdat anders die mensen (zeer) lang moeten wachten op de strijk van mensen met grote hoeveelheden strijk.
Wil je de wachttijd verkorten, breng dan kleinere hoeveelheden strijk binnen, in plaats van grote. Weet je niet goed tot welke van de 6 groepen je behoort? Vraag het mij gerust!
Hoe gebeurt de betaling?
U krijgt een mail met het aantal gestreken dienstencheques. Dit wordt na een aantal dagen uit uw elektronische portefeuille bij Pluxee gehaald. Er worden geen extra kosten aangerekend.
60 minuten strijken = 1 dienstencheque. Resterende minuten worden genoteerd en de volgende keer eerst opgebruikt, alvorens er een nieuwe dienstencheque wordt aangerekend.
Is mijn kleding verzekerd bij eventuele schade?
Jouw kleding is zeker en vast verzekerd tegen eventuele schade. Er wordt gewerkt met een speciaal strijkijzer. Hierdoor kan het geen stoffen of prints beschadigen. Moest er toch enige schade zijn, dan kan u dit zeker melden.
Komt mijn strijk zonder geurhinder terug?
Er wordt niet gerookt en er zijn geen huisdieren aanwezig in de ruimte waar uw strijk wordt gedaan/bewaard.
Vervoer van strijk
Kan u de strijk (tijdelijk) moeilijk brengen en ophalen? Dan mag u mij contacteren en dan probeer ik een oplossing te vinden. Dit kan bvb. bij ouderdom, invaliditeit, een operatie,...
Maak jouw eigen website met JouwWeb